DRESSED 4 SUCCESS

Kan inte förklara hur sjukt kul det har varit idag !

Började med dressed 4 success showen. Vi var nummer tre och det gick hur bra som helst :) Fast vi vann inte, typiskt! :(
Men var duktiga. Lägger in vidion sen, när Ida skickat den :)

Efter alla dans nummer och presentationen av vinnaren, blev de dags för fotografering! Sen mot vasa parken för att dricka och flumma rnt som clown :D haha! fast mitt smink åkte av efter ett tag, blev jobbigt :D
Sjuukt kul hade vi iaf. En dag man verkligen kommer att minnas.

efter de åkte ja hem till Sandra för vi skulle fixa oss inför krogen, vi skulle ut med alla hotellare &resturangare. Men vi somnade i sängen och blev sjukt trötta, så Sandras mamma skjutsa hem mig. Mycke snällt :) & ja ångrar mig nästan nu, Adam ringde för ett tag sen och de lät sjukt kul.. :( faaan! haha!
Men fesen fortsätter ju snart igen!

LITE BILDER FRÅN VASA
mer bilder kommer förmodligen sen :)

                           
                        
                         haha jag dör
                         
                         
                         Såhär såg vi ut på scen, mycke fina!
                        
                         
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0