LUNCHNING



Åkte ner på stan vid tolv för att Luncha me Linni, sen kom även Becks också :)
Sen när ja skulle till bussen träffa jag på My & Madde och vi stod och vänta på bussen så kom de en man bakifrån på My och tog tag i henne sen börja han ta tag i mig och madde och vi typ sprang ifrån honom för han lutade sig över oss sen rammla han i backen. Vi blev helt chockade och ingen gjorde något heller, alla bara stod och kolla på. Så vi var på väg att ringa abulans men då var de en tjej på andra sidan gatan som hade gjort det.
Asså shiiit sen när vi väl satt på bussen så började vi as garva, asså tänk er en gubbe sprigna efter er och luta sig mot er och vi typ springer ifrån honom, jag gömde mig typ bakom madde hahaha.
Men han var sjukt full, helt stört asså..

             
               
              
vad hände med mitt öga? hahahaha va fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0