PARADISE HOTEL


åååååherre min gud!
Kom precis hem från jobbet. HAr aldrig varit sådan kaoooos :O
Jag var i receptionen och ja hade bokat in fel gäst i fel rum men ja löste de till slut, sen var det 100 människor som skulle ha vin, cider, sprit, you name it.
En skulle ha flera kuddar på sitt rum.
Märker ni va månha ställen jag skulle vara på samtidigt?
Men de som är så knäppt med mig är att jag gillar stressen, jag tycker om att lära och hamna i svåra situvationer som ja sedan ska försöka lösa.


Förövrigt så försöker jag varva ner nu..
Ja har  följt paradise hotel sedan start och är helt besatt typ? Så nu sitter jag och kollar på repriserna från veckan, som ja redan sett bara för Erik är med. HAn åkte nämligen ut i torsdags och de är hemskt!
Ja är typ kär i honom!! hahaha men nu finns inte han med mer så nu behver jag inte se paradise mer :(

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0