5 Juli 2011


Nemen hej!

Tänkte köra en liten update, såg att de va någon vecka sedan nu. Men de känns som att de ända jag gör är att worka! Skulle kunna sätta ett litet tält utanför ica maxi, wooop så har man fått sömnen och bara gå in för dörrarna och jobba igen. Haha nej då så farligt är de inte ! :)
Men ihelgen så var de ju vatten draget hann dit ner i torsdags en sväng me Kajsa träffa massa folk i öltältet den lilla timmen jag var där. Sen gick vi ner till marknaden och köpte godis remmar mums! Annars har ja jobbat hela helgen. slutade iaf halv 7 i söndags och umgicks med älskling. Vi gjorde jätte god mat.
Igår var ja ledig, träffa bästa Pao som jag inte träffat på länge så de va kul! Vi gick på stan en liten sväng och åt spicy, sen solade vi. Åkte till Emil en liten stund också.
Idag blir de jobba stägning igen!

Ihelgen blir de power meet som ja typ inte heller kommer hinna med, men får försöka hinna dit efter stägningen på fredag, är ju trotts allt ledig på lördag!
Nej nu ska ja sminka mig och så.

& vart är mina nya ajphone? Ja min ajphone 3 gick ju sönder, efter ett antal tappningar i golvet hehe.. Så beställde en ny.. Men den kommer aldrig och nu får ja leva me en ful gammal nokia, ni  vet en sån som har spelet snake i sig? hihi

Puss ♥


Jag & Pao den galna sommaren 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0