jag 20 år!


& i lördags fyllde jag mina 20 år! Får gå på systemet, coolt va?
Nej men nu börjar man ju faktiskt bli gammal kärring mohaha!!
Men min dag blev helt awsome :) Började med att alex kom med finfina blommor och ett pandora armband som jag velat ha!! ♥ Sen kom hans mor och broder över med tårta och en liten present. De va en berlock till armbandet! Jätte gulligt. Sen åkte vi och handla jättte mycket frukt till festen. Ja bjöd hem nära och kära och alla mina bästa vänner var på platts! Sen drog vi vid 11 tiden in till västerås och invidge sjökrogan.
Kunde inte blivit bättre kväll, tack mina vänner :)

& av paola fick ja biljett till fucking London!! Ska bli så jävla kul :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0