18 maj


Sitter här och äter jordgubbar. Funderar lite på livet, må jag säga jag älskar livet just nu :)
Synd bara att jorden går under på lördag. Alex visade mig vidion på nån gubbe som förklarade att klockan 18.00 på lördag så dör vi alla! Synd att jag jobbar då, dö på mitt egna jobb.  Jaja vad ska man göra?

Idag har jag träffat min kära mor för en fika och lite shopping. Min favorit syssla! Hittade en fin klänning jag ska ha på mig på hennes 60 års fest nästa helg. Det blir nog bra.
Nu väntar jag på Pao, så ska vi fortsätta kolla på desperata hemmafruar! Och imorgon jobbar jag stägning i info. Fast innan jobebt tänkte jag och Pao dra till systemet för förståa gången mohaha. Snart är jag 20 också. Nej ´hejdå amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0