Åren går

Som rubriken lyder, åren går! Och det är med en rasande fart.

Jag fick för mig att skriva lite här, först och främst för att jag är rädd för att min blogg ska raderas. För det andra så kan ett inlägg per år vara behövligt hehe..

Mitt år har varit upp och ner. Jag har provat nya jobb och försökt hitta lite vad jag egentligen gillar att göra. Men kom inte så långt med den biten, som jag hade hoppats på. Hoppas däremot att komma in på plugg i höst.
Jag och Alex ska flytta (igen) till en liten etta på Vasagatan ihopp om att spara massor av pengar. Vi vill resa igen och på lång sikt kunna köpa ett radhus tillsammans.

(null)


Här är en bild på oss från nyårsafton.
- Gott nytt 2018! God fortsättning och allt vad man säger.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0