dagens göra

Sådär ja då är jag hemma igen. Måste säga att den här veckan har gått ganska så sakta och inte haft något direkt speciellt att göra, även fast jag känner mig upptagen jämmt. Nåväl, dagen har varit bra. Förutom provet idag som Linn tvinga in mig på. Sen blev det att åka och shoppa en svart väst, tröjor och en piercing faktiskt. Sen fick jag hem mitt paket från HM :) Happpy! Det var ett par kil-klackar och ett par spetts-leggings. Började tänkta efter lite nu, hur många leggings har jag igentligen ? haha
Sen blev det att gymma till döds! haha. Springa träna armar och mage. Känndes extra jobbigt på gymmet idag men det känns alltid lika skönt efteråt!
Och så kommer paff flytta hemifrån i 2 måndar framöver. Nämligen hon flyttar till sin pappa i skultuna. så då blidde ju närmare än när hon bor där ute på landet! men då blir det inga fler övernattningar här :/ kommer saknart.






Vanliga, spets, lack, jeans leggings. plus kopior. haha


Ha'de

Kommentarer
Postat av: Lisa

dom där skorna är så snygga!

2008-12-17 @ 21:03:25
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Gah vilka skoor! vill ha!

2008-12-18 @ 13:12:42
URL: http://annaevamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej men du får övernatta hos mig =D<3333

2008-12-19 @ 20:57:06
Postat av: pafff

Neej men du får övernatta hos mig =D<3333

2008-12-19 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0