Praktik letare

Det har varit en sådan här lång dag nuigen. Först som sagt tandläkaren sedan skolan för att få höra lite betygprat och vart vi ksulle få praktik. Och jag säger bara en sak, stackars mig och bella! Jag fick skultunas hotell bruk eller va de nu kan tänkas att heta och Bella fick praktik på nån begravnings grej för att duka bord och vara allmänt trevlig. Och alla de andra fick hur bra praktik plattser som hellst. aaa de är bara för att jag bor i skultuna. Men som sagt, så kikadej ag runt på stan idag och kom på "gud va kul att praktisera i en kläd-affär" så då fråga jag på HM och veromoda. Och på vero moda verkade dem mycket posetiva! Jag skulle skriva lite om mig själv på ett papper och med en bild på mig själv, det kommer ju bli super. ÄR ganska duktig på att skriva så att det låter bra haha försökte göra ett gott intryck också, verkade ju funka! hoppas jag får den verkligen! På HM var det lite mindre bra. Det var nämligen fullt. men men.
Sen måste jag medela att jag har hittat min nyårs-klänning ÄNTLIGEN :) Tänker inte lägga in en bild eller så, för det ska vara överaskning, men kan säga att den är från VILA.
Så det har varit en happy day. Förutom de där med lagningen, gör ju fortfarande ont, ska det vara så? det kommer nog bli bra.
Och kan tillägga att imorrn är det jul-avslutning. ännu en termin har gått. nu är det bara hälften kvar.

Nu ska jag gå och skriva om mig själv, hopppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0