rolig samtidigt konstig.

Ja helgen har varit både rolig men samtidigt konstig.
Fredagen är ju bara för tokig.. Dagen börjademed att åka in till skolan. visade sig att det inte var någon lektion alls så man fick kila hemmåt. Jag och becka drog neråt till staden och gymma för att sedan gå till hårsalongen och få beckas hår klippt. Sen träffa jag kalle och vi gick och fika me emil och karin. Sen kila karin vidare. och vi åkte vidare till heby för att hämta något. Men "hämta något" tog lite längre att vad jag tänkt mig. klockan halv 7 skulle mina vänner komma hem till mig på förfest. Men med kalles utdragande kom jag hem klockan 7. Så vännerna fick stå där ute på trappen och börja utan mig i vinterkylan (haha)
Efter lite förfestande och skoj så skulle kalle och roy skjusa oss till festen som var på fordonsförening. 18-årsfest:)
Väl framme tror jag att det hade blivit för mycket vin för lilla migo ch paola. så vi råkade dra sönder någon flagga på en toalett..  Nåja hemmåt runt klockan 12 blev det iafller. Då kom k till undersättning och jag lyckades bli glader igen haha. nej ibland orkar jag inte mig själv helt enkelt. Sen vid 3 tiden bar det hemmåt till paola.
Lördagen tog jag det lilla lugna ute på landes hos paopao. Vi kikade tv och tjocka. Sendan brittney dokumentärern, bara för bra.!
Det var min helg kort och gott det. Idag blir det gymmet flrhoppningsvis sedan pluggning.

ha'de rå
/SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0