mini-jul

ja som sagt, slitans dag idag. Åkte hemifrån kvartöver 8 och kom hem ikväll klockan 8. Och då blev det direkt hem till mammsen för att fira våran mini-julafton, eftersom hon åker till stockholm och firar där. och jag stanar i lilla skultuna och firar med far och bror med släkten. När jag väl kom fram till mammi så hade hon tänt ljus överallt i huset och lagat väl smakad tackos :) jätte gott verkligen. Sen blev det paket öppning. Jag fick en mysig morgonrock och så fick jag presentkort på en make-up råd givning i 30 minuter.vilket innebär en vardagssminkning. super roligt :)
Sen blev det julfilms kikande och struntprat.
Nu är jag så trött så jag vill bara sova. men först ska jag ta mig ett bad och sedan krypa in i min nya morgonrock. gud vad skönt det låter.
Imorrn är det jul afton! det blir firning med släkt. Och jag jobbar till klockan 1. Sen är det slut på mina obekväma arbetstider. skönt det.

Ha det så bra och god jul
/ S


Kommentarer
Postat av: maddäh

Ingen jul utan snön.. :/

2008-12-24 @ 14:33:43
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0