Torsdags sovmorgon?

Idag är det torsdag, och det innebär sovmorgon för min del, börjar klockan 12! Fast riktigt så blev det inte.. Nej jag har tandläkaren idag, klockan halv 9! Så det var bara att gå upp ur varma sängen och fixa och sedan till tandläkaren! Skulle laga ett hål, shit vad jag hatar bedövningen. Jag känner verkligen ingenting! kan nypa mig hårt fast ingeting känns, så olustig kännsla. uuuäch..
Nåja nu är det en tid kvar tills jag börjar så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kan slänga ut en outfitt iaf.
Och inatt sov jag för första gången i Paolas lägenhet. As skönt, känns som att vi flyttat hemifrån. As skönt verkligen.







[Sara]

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi vad roligt :D dom är snygga!

2008-12-18 @ 18:42:19
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Liene

Hoppas det gick bra hos tandläkaren, tror inte att någon tycker om bedövning.

Snygga kläder!:)

2008-12-18 @ 18:48:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0