Solning och trötta dagar..

Nu är det sammanlagt cirka ungefär sisådär 3 veckor kvar till skolan slutar, och det blir det efterlängtade vinterlovet! Känns det inte bara för härligt?
Idag började det ju såklart med skola. Ville verkligen inte ta mig upp imorrse, känndes välldans ovilllgt. Men tillslut gick jag upp och började med fixet inför skolan. Väl i skolan var jag och mina vänner välldigt otaggade och trötta. Så jag och Becka drog efter lunch och solade. Och herregudars vad det blev svettigt! Helt blött? Jo min fläckt var ju trasig.. typiskt mig. Men nåja brun blev man och det behövdes väl. Sedan blev det filmkoll och skippade gymmet för idag. Skulle igentlgien på yoga ikväll, men så blidde det inte.

Måndags utseendet! Svettig från topp till tå efter solning, ingesmink pgr av solning. Men lite brunare lyster eller? haha!
Nåja dagens klädsel har vi där iaf.
Lätt men snyggt.
Stor T-shirt - VILA. (nyöppnad i västerås)
Lack leggings - Vero moda
Väskan - Accent

Kommentarer
Postat av: Ronja

simppelt men skit snyggt

2008-12-01 @ 17:48:12
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0