Jobbat sönder (nästan hehe)


Vad trött jag är. Kom hem för en halvtimma sen. Jobbat hela dagen lång.
Konstigt de där med människor, alla är verkligen olika :P Märker de mycket på kunder. Vissa kan stå och babbla om hela sitt livslånga liv  med mig och vad dom har varit med om i sitt liv och att tiden går snabbt och sådär. Sen finns de dom kunder som bara sticker fram sin lotto-lapp (eller va de nu än är) och inte enns säger hej till mig.
Vissa är snåla med pengar och spelar för typ 1 kr (ovärt) Sen finns de ju dom som spelar för för mycke. Som stor spelaren som förästen kom in idag igen. Fast idag spelade han "BARA" för tolv tusen.
Vissa kunder gillar ja mycket :) dom är trevliga men dom där otrevliga dumma kan gå och ta sig. Kanske att dom har en dålig dag, men för det behöver man faktiskt inte vara otrevlig, tycker jag iaf :) haha.

Jaja nog om mitt jobb. Idag kom Bella hem från Thailand. Alla vi tjejer skulle ta en fika nu. Men jag bor på landet och har jobbat i tolv timmar så jag känner att jag inte orkar faktiskt. Men vi ses ju endå imorrn, då det ska bli grillfest hos Marcus.

Och äntligen är tvätmaskinen installerad igen!! Dom har målat och satt in golv där inne så har inte kunnat tvätta på cirka två veckor. Började få lite panik där ett tag. Men nu är det som det ska igen. Så nu ska jag slänga in en tvätt, göra iordning lite juice och lägga mig i sängen och kolla lite allmänt på  TV´n

På Bilden : Bella (som kom hem från Thailand idag:) ) & en mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) glad påsk!

2009-04-09 @ 21:06:34
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: ewezi

Sv: ja eller hur ;)!

2009-04-09 @ 22:39:33
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0