myday

idag har det varit första dagen i skolan, sedan påsklovet. Känndes väl ganska så bra. Men det hade gått få varit en veckas lov till :) Men nu är det so mdet är. Och skolan är stressigt. Hela tiden grejer som ska in. När man blivit nöjd och känner att man äntligen har gjort klar alla arbeten. Då slängs man på 100 nya arbeten. Och så var det inte mer med det.
Just nu känner jag att jag har massa att göra. uäch.

Efter skolan drog jag ner till stan och inhandla lite saker. Bland annat mina skor. Skulle köpt ritkiga converse. Men hallå, fanns ju "wanna be converse" för 400 kr billigare. Conversen får vänta.
sen blev det gymma med Linn. Kändes skönt, för det har jag inte gjort på hela lovet.
Sen åkte jag hem och det blev sent. För skolan slutade ju klockan halv fem. hatar långa dagar.. Så de blev hem till min mamma, som hade hyrt film till oss och köpt lite chips. mysigt.

Just nu då. Ligger jag i min säng och pratar med min bästa vän i telefonen. Hon sitter och läser upp vad hon köpt med sitt kontokort. och jag skriver här. Gissa om jag lysnar :D hahahah!


mina nya "wanna be converse" från Din sko.

Kommentarer
Postat av: chanelle

fin blogg :)

2009-04-15 @ 15:52:06
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: Paola

HAHA neeH =P

2009-04-16 @ 20:19:50
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0