Sara tippsar!

Måste bara tippsa om en super schampo för er som vill ha rakt hår :) Jag testade det nämligen idag. Och jag har vanligtvis lockigt hår. Men har aldrig gillat att ha det. Så därför sliter jag håret med både för fön och plattning varendaste dag!
Men nu Med de här schampot och balsamet så behövs de knappt plattas! Super bra. Desutom så köpte jag en kräm som skyddar håret mot sånt som sliter på håret. Super bra. Så äntligen får mitt hår må bra :)

Kul förästen att fler har hittat till mig blogg! Tror antalet besökare ökade sen jag slutade med BDB. 

 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Kul att schampot funkar på dig.

På mig funkar det inte alls... :)

2009-05-03 @ 12:10:46
URL: http://elsoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0