Dagen

Sitter mellan min största broder och mammi. Brodern händer inte ofta att han är här, han bor i Stockholm, och hälsar på lite då och då. :) Så här sitter jag och umgås lite med dom! Förutom nudå, kände mig tvungen att slänga in ett blogg-inlägg. Konstigt det där egentligen. Att man kan känna sig tvungen att blogga! Förstår då hur Kenza eller Blondinbella måste känna sig. Vilken press :O haha jaja.

För ett litet tag sen färgade jag håret, vanliga färgen. Rödkastanje brunt. Ska snart föna urblöten och se hur det blev den här gången. Antar att de inte kommer bli så annorlunda men ;) Välbehövligt var det ju i alla fall. För min utväxt var för mycket för att få synas höhö.Kanske inte riktigt, men nästan ialla fall.

Idag har dagen beståt av för mycket shopping, än vad jag har råd med och bankärenden. Bankärenden är bra tråkigt. Jag betala 500 kronor förskott till Turkiet resan och så skulle jag betala in 50 kr för ett armband jag beställt. för snyggt! Men självklart hade jag glömt bank nummret hemma, så det blev inget med det armbandet för än imorgon.
Jag shoppade loss ett par solglasögon, tröja, skärp och två par skor. Ett par till migoch ett par till paola köpte jag :)
Hon fyller ju år nästa fredag, såde var en del av hennes present. kommer mer ;) hehe.

Å så måste jag bara säga att det finns en sak jag hatar med klackskor! Att man fastnar överallt? Ialla fall dom jag hade på mig idag. Skulle gå ut från H&M, fastnar  mattan på utgången. Inne på Din Sko fastnar jag i en springa och ute på gatan på någon platta. Tur att man inte lyckas ramla!



Här är mina nya shoes. Skönaste på länge. Klacken är lite högre i verkligen heten, än på bilden. Syns inte så bra. Men känns nästan som att vandra i vanliga sneakers. Ritkigt sköna och inte alls så dyra heller :)

Nej nu ska jag fortsätta umgås me de andra! Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0