AfroooO

Underbaaaart väder idag :D fast lite små kallt. De känns att hösten närmar sig.. Hm typpiskt. Sommaren är min favorit juu, fast snyggare med höst modet. Finns så mycke finilifint till hösten. haha.
Idag fick jag och Paola skjus av pappo till IKEA. Jag shoppade loss lite. Ny tv-bänk, mattor, förvaringslådor, lakanmojs och galjar. tror de va allt. Har inte råd me allt jag vill ha ännu :P Nästa månad blir de en stor spegel att ha på halva väggen, gardiner och ljus och lite dekorations mojs. bra va? sen till slut ny soffa. Säng får ja från modern snart I hope.
Men har inte orkat byggt ihop den dumma tvbänken ännu. jobbit dedär.

Sen klockan halv sex tog ja bussen in till nJoy och mötte upp Tove. Sen körde vi Afrodans;) Skit kul är det, och svettit till tusan.
Man dansar typ lite afrikanskt till trum ljud. HAHA!  men bra träning, det är det. många var de där också.
Just typiskt så får jag en lång rätt stor tjej framför mig.. så när vi ska göra en rörelse som man ska gå bak på så hann jag inte med. För hon verkligen gjorde så snabbt så hela hon kom över mig, och jag som typ var 10 gånger mindre än henne :P juuu ! ont..

Nu sitter ja hemma hos Tove och är hur trött som hellst efter träning. så de ska bli skönt att få sova snart.


Idag hade jag på mig:
MC skinimations väst - H&M
Paljett topp - H&M, linne under.
Klorblekta jeans leggings - VILA
Kil klackar - H&M gillar mina kilisar från förra hösten så dom fick åka på iår igen hihi.

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna - Design, Foto, Tävlingar!

Jag gillar dina naglar!

Hur mycket kostar det att göra dom hos er?



- Idag designar jag bloggar, hör av dig!

http://akolan90.blogg.se

2009-08-21 @ 14:17:17
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna - Design, Foto, Tävlingar!

svar; Ookej!

Dom var sktisnygga hursom helst, aknske ska testa jag med :)

2009-08-21 @ 14:48:33
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0