Bio&shopping

Tänkte att ja skulle hinna slänga in ett blogg inlägg. Här brukar det vara dagliga uppdateringar, men har liksom inte hunnit med riktigt. En dator är inte det roligaste att sida vid, enlikt mig :). Men men.

Idag har jag jobbat och jobbat. Men fick sluta vid fyra tiden, då drog jag mig in mot staden för att möta Bella. Både hon och ajg är shopaholics så vi matchar den biten väldigt bra ihop må ja säga! Så mycket fint blev det men dessvärre mycccheee fattigare.. Pengakris, jodå!
Men mycket fint fick man med sig hem, en ny kavaj som jag blev typ jätte kär i, en klocka som ajg blev super kär i sen en topp och nagellack och lite smink och självklart den sita twilight boken som jag inom kort kommer läsa upp.
Sen var jag nära att köpa en pälsjacka också, som bella köpte. Men de kändes inte bra i min pengavärd förtillfället så de fick vara. kommer säkert komma in likafina in mot hösten igen sen, I hope?
Sen blev de en smoothie fika på waiiinis (som jag uttalar det) kan inte riktigt säga de där ordet på fiket, men ja är ju som jag är. Sen åkte vi hem till Bella och käka macaroner och falukorv! mycket salt, men mycket gott :D ! haha.
Sen åkte vi ner till stan igen för att möta upp Sandra, och sedan blev det Bio dags! Sommaren med Göran, hette den tror jag! Mycket komiskt film. Men missa precis slutet för att jag skulle hinna med den dumma skultuna-bussen som går kvart i elva? STUPID , men jaja vad ska man göra när de är den sista som går. OCh trängas förbi alla är ju inte de roligaste heller mitt i slutet? jaja.

Nu ska jag försöka få av mig min nya klockan, men det verkar inte gå på något sätt. Trött är jag som attans också. Förstod att jg borde tagit försäkring på den. Med min otur så?
Min förra klocka ramlade jag ju sönder, när den nästan var ny så..


Min outfit idag. Vardagligt och sött. Kofta från gina tricot.

Bella på Waines (Stavning?) haha

Orkar inte lägga ut mer pics today. Har aaldrig varit tröttare, ja är ju morgonmänniska ny för tiden :P haha!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

söt kofta!

2009-08-12 @ 14:19:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Snygg kofta!

2009-08-12 @ 23:52:46
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

wayne's ;)

2009-08-14 @ 21:42:28
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0