Blääk

Bläää. Altså mår sjukt illa. Jag kan knappt röra mig för då känns de som jag ska spy. Jag undrar om de här kommer gå över tills imorgon? de måste de göra, jag är ju faktiskt ledig!

Jaha så nu är det söndagkväller också. Tiden går fort, föör fort. Men men man ska inte klaga. :)
Imorgon hade ja tänkt dra mig till gymmet och börja köra igång med träningen igen. Sola också kanske invistera naglar? haha. Får se får se. Försökte få med mig Pao, men hon skulle jobba. Hmm typiskt, får försöka me Tove. Hon är också medlem på njoy så de skulle ju också funka bra. & Becka är ju som sagt i turkiet ju.
Haha vilka problems jag har va? ;) hahaha.
Någon kryssning nästa helg verkar inte hellar bli av. Alla hytterna var inpricip uppbokade till helgen, om man inte ville ha nån jäklans bröllopps svit, men de ska väl inte behövas haha! Men får se under veckan om de blir någon avbokning. Sulle vara kul ju.

HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0