Catching ups

Hej.Hå!
Igår(Söndag) så bestämdes de ett möte, hemma hos mig, med oss tjejer som jämt förr. Vi hade jätte kul och mycke catching ups. haha! Vi köpte 2,5 cider, chips, oliver ,popcorn. Vi satte oss på min lilla balkong som jag har och hade jätte kul. Sen kom en Kalle också haha.
Runt klockan tolv började vi kolla på film. Sen åkte dem hemmåt och jag däcka i sängen min :)

Och visst har vädret blivit strålande ? Jätte bra. Och idag är jag hundvakt också, så nu ska jag snart iväg på en runda med han. Funderar på att ta en ganska lång sådan.


Vi började med att färga Bellas hår blont!

HAHA

Jag tror jag asgarva här haha ser lite små komiskt ut:P
(Sandra, oliverna är goda;) hahah)

Resultaten på blondinbella! Ser ut som en liten Lady Gaga jö :)

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Sköna bilder ! =)

2009-08-03 @ 11:49:54
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: bitte

fina bilder

2009-08-04 @ 12:34:54
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Sandra

Hahaha, du lär dig ;)

2009-08-04 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0