Första augusti

Hemskt det låter. Första augusti! De är den månaden skolan börjar, vardagen börjar. Allt blir som vanligt igen. Sommarlovet tar slut. Hösten kommer börja närma sig och vinter därpå. Tjocka dunjackor och mössor över huvudet. Jaaaja orka vara negativ. Nu är det nu, och det är sommar fortfarande :)

Igår var de fullfart. Jobbade och var klar kvart över sju. Sen åkte jag och inhandla en sådan där slimad TV. Även fast jag egentligen inte kollar så mycke på tv här hemma, så ser de faktiskt bättre ut än med en stor bumling till TV haha. Klockan åtta blev de till skultuna hämta legg. Åka till Bella och fixa oss. Vi åkte sedan vidare hem till Becka och förfesta lite bara. Hade tänkt mig att ta de lungt bara :) Sen blev de pithures (stavning) och sedan sjökrogen. Sedan tog jag och Bella kvart över ett bussen hem. Duktiga som vi var. Och det måste vara minst ett år sedan jag tog natt bussen till Skultuna hem :P haha kändes så iaf. Brukar typ jämt sova kvar hos typ Becka eller någon!
Men rolig kväll var de allter. Kände mig liksom på topp :)

Jag ser ju bara lite mini ut. Men här är vi på G till sjön :)

Becka taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0