Fri :)

Ja äntligen är jag fri, fri från jobbet altså :D inge mer långa dagar längre. Men nu känner man istället att sommaren börjar ta slut, och att hösten är snart här. Samt skolan kommer komma igång om en vecka.
Jaja. min helg har varit lugn, riktigt skönt faktiskt. Igår åkte jag hem till Tove, vi hade en lugn kväll med naturgodis&glass. Kolla på scarymovie och spela the sims 3. haha komiskt att vi inte fattar hur man spelar det:P
Sen somnade vi helt plötsligt. Klockan halv 4 på natten masa jag mig hemmåt. Hur trött som hellst. haha!


Look of yesterday
Jeans-H&M
T-shirt-Gina
Väst-Vero moda
sen hade jag converse skor till det. simpelt va!

Förut kom du jämt efter ditt jobb hem till mig och skrek hallåååå. vi hitta på olika saker varje dag (nästan iaf )! Spelade ingenroll, de var alltid du&jag i våran bubbla mot alla andra. Vi gillar samma saker, och tycker lika om de mesta.
De ja ville skriva var egentligen bara att jag saknar dig. och att du kommer alltid ,att alltid vara för mig, min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0