HaaAlåja!

Idag har jag varit i skolan :) Det var inte så mycket att göra egentligen idag heller. De var bara jag och två till i skolan idag. Resten var på någon kurs sak som ja inte tyckte var nödvändig att gå på. Så istället fick jag & Ida strosa runt i hela våran gigantiska skola! Upp och ner, ner och upp för alla tusentals trappor. Tänka sig att vi har snart gått i våran skola i tre år och hittar fortfarande inte överallt? Tur så finns de skyltar för oss nybörjare;) HAHA.

Efter skolan blev de att köpa glasögonen som blivit klara och beställa fler linser. Jag tror faktiskt inte jag kommer använda glasögonen mer än när jag bara är hemma. Linser kommer bli till stor användning! Kan inte förstå att jag gått runt sååå blind som jag är, och jag lovar er jag är verkligen blind :P.
Sen blev de att vi tog en fikilika på staden och lite shopping bara. Guuuud vad sjukt det var inne på väsk affären. Jag spanade in en väska jag skulle ha, den enda kvar ! Då tog jag den och skulle gå och betala i kassan, tror ni inte en tant kommer fram och rycket av mig den?
Jag- Hallååå? den va min :P
Hon- jaja skulle bara kolla lite...
Ofta man gör så? sjukt enligt mig. Men jaja tant craaapo. Väskan var tydligen eftertraktad..
Nu är ja hemma hos mamma och ska få lite käk i kistan. Sen blir de plugga plugga plugga matte! Måste göra två prov för att få godkänt. så de är ju bara at plugga på. Typiskt att man suger i matematiken då.


Såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0