Hejlihejsan!

Har inte skrivit så mycket senaste veckan, jämfört med vad jag brukar göra! Har helt enkelt inte haft någon lust :) Men de har väl mest bestått av att träna, faktiskt JA! Har blivit lite duktigare med de där. I onsdags var jag hos optikern får två stycken snyggingar till glasögon om två veckor, och så ska jag köra med linser . 3200 kronor gick de "roliga" på! Tur att man har en moder och en fader som payar sådant tråk!
Sen efteråt gick jag och mamma och käka taco paj:) Sen så lämna jag henne och träffa Paola. Vi shoppade sen gick vi till gymmet och träna sen sooola :D as skönt. vi åkte hem med 10 bussen hemåt har jag för mig?

Men nu måst jag erkänna att jag har stooor pengakris!? Ligger typ back. Kan int göra något roligt den här helgen för att ja inte har ett öre ja kan slösa. Jobbiiit. Ja har beställt kläder från H&M och en väska från ellos som ja ska ha till skolan. bara de gick på 1600 kr. Jaja de ordnar sig!
hehe, ja är inte så duktig me budget ;) !

Men nu är det updates inne i mitt rum på G ! Så här långt har ja kommit än sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0