Mitt sommarlov 09

Sommarlov är så välbehövande och skönt, och nu tänkte jag visa en ytlig inblick av mitt.

1. JAG BLEV ARTON ! :D

2. HALLAND MED PAOLA!
vi hade så jäkla kul & skönt! Varje dag gjorde vi alltid någonting kul.



3.PARTYNÄTTERNA
de blev de många av! Även fast jag jobbade så körde ja på! Inte varje dag de är sommarlov, så de hör ju till.




4. "BRAKE UP" MED PAOLA :(
det blev komplikationer mellan oss och vi umgicks nästan inte på en hel månad om inte lite mer. Men det löste sig till slut och nu är de bra igen, och de är jag riktigt glad för att det gjorde. För de har varit bland det jobbigaste jag varit med om :P


                                                                                                                                                                   <3
5. JAG JOBBADE MYCKET
ja halva mitt sommarlov har jag jobbat sammanlagt. Varannan vecka och då kändes de som den veckan tog död på mig!


6. JAG OCH PAOLA GICK PÅ BRITNEY SPEARS KONSERT (MIN IDOL HAHA!)


7.BOYS BOYS BOYS..
jag är en sådan person som oftast har svårt att ta kärlek på allvar! Men den här sommaren hittade jag någon som jag faktiskt började gilla. Men det var inte så seriöst och de sluta som de sluta


8. ROCK OFF, FINLAND
jag och några vänner åkte till finland ( Åland). Det blev inte så mycket rock off, men kul jo de hade vi verkligen!




9.JAG TATUERA MIG!
Inte.. HAHA, fast jag skulle ha vela gjort det:P Istället blev de mycke shoppande, naglar ooo så kom ja inte på nå mer:) men min slutsatts är att min sommar har varit riktig komiskt rolig.


Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

tycker du har en cool blogg, alltid nått intresting o läsa om (:

2009-08-23 @ 15:59:20
URL: http://barrajag.blogg.se/
Postat av: Ida<3

behöver du en ny design?

klicka in på på sidan som komme under.

jag säljer dom för ett bra pris.

det ända du behöver göra för att köpa designen är att maila på på: [email protected]

så får vi prata fler detaljer för designen, bilder, text osv.



här kommer länken: http://idasdesign.blogg.se/2009/august/tre-designer-till-salu.html#comment



puss&kram!<3

2009-08-23 @ 18:04:01
URL: http://idasdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0