Voff

Det blir att vara hemma ikväll känner mig otrolit trött efter en hel veckas jobb och har inte slutat tidigare sen i tisdags. Enda tidiga dagen. Sååå trött det är jag. Men nu är det bara lördag&söndag kvar sen är jag fri från jobbet! Förutom vissa helger då, men de är jaja! Nästa helg planeras det ju iaf för kryssning, mycke kul ju. Men bara ett kanske som sagt.

Sen imorrse åkte mina tjejer till turkarnasland i två hela veckor. TYPISKT. Lämnad i regn Sverige. Bruna kommer dom var också. Jag ska sola solarium varje dag nästa vecka, eller om de är fint väder så blir de ju såklart ute, men de är tveklöst. typiska sverige väder. hmm. Egentligen skulle jag följt med, hade tillåme betalat in lite jag och Paola sen så kunde ja inte för de typiska dumma dryga jobbet Och samma bleev de för Pao. Så fick de bli iaf. Hoppas på en vykort nu! hihi.

Så har jag en stor fundering till. Jag vill ha en hund en Chihuahua eller någon annan lite mini voffe. Var ju hundvakt och gick ständigt ut me abbsen förut, bara för jag gillade motionen. Sen åkte norrläningarna hem igen. Tomt? eeejo, saknar mina morgonpromenader och en hund liggandes i sängen. Nog för abbsen är lite väl stor för sånt men ja tvinga upp honom allt, och all platts tog han också. Jag låg sliskad mot väggen.

sötit ju.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg du har! :)



aaw söt hund!

2009-08-14 @ 23:34:43
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: hedda

ne, vilken söt hund :D

2009-08-15 @ 00:09:11
URL: http://heddasiesing.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

I know, I love it! :)

2009-08-15 @ 16:10:50
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0