Den andra advent

Söndag, innebär andra adventen. Tigen de går som vanlit fort fort fort.
Hela veckan blir de fullt upp känns det som. Måste förmodligen "ta ledigt" på fredag också. Eftersom jag redan gjort de på måndag & tisdag näst nästa vecka, känns de inte sådär super bra- men de är ju definitivt välbehövande.

På fredag firas Sandrao o på söndagen som kommer åker vi tjejer :)
Praktiken börjar, ska kanske ge mig på att jobba natt en gång åtminstonde.
Stort prov på torsdagen också, så de gäller att plugga å.
Ska försöka ta mig tid en dag att klippa Toves hår.

Nu ska jag försöka ge mig på pluggandet en liten stund. HEJDÅrå

                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra fyller på lördagen ;)

2009-12-06 @ 15:46:47
Postat av: sara

ja sandra fyller på lördagen, firas på fredagen. så var de va? :)

2009-12-06 @ 15:48:04
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0