Fredag

Julklappshandeln är helt komplett. & de känns så bra.
Idag var de en rätt så kännslofylld dag & har fotfarande knapps sovit så mycket alls. Plus att ja tror att jag fått urinverks infektion!!! Men de blir nog bra :D

Efter ja kom hem idag runt halv fem var de bara att fixa om sig och dra till Sandra på tackokväll. Hon fyller ju år imorgon :) Så de var mys. Sen började de andra förfesta och jag joina nyktert. Vid tio åkte jag hem :)
Hann precis se finals avslutningen i IDOL . Erik vann förövrigt. Tyckte ja var helt rätt, han var ju sötast;) ( skämt åsido. )

Hann med en liten shopping runda idag också :) Köpte en jätte fin topp till en av kryssningskvällarna tänkte jag, me nitar på axlarna. 

               
                               & dessa super fina ringar. Stort ska de vara!

Nu ska ja S O V A !
Joobba imorgon. Pussdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0