Ja, jag lever!!

Har haft så fullt upp att ja inte orkat uppdatera på bloggen faktiskt :)

Men idaaaaaag så hitta man sin ny-års outfit :D! Älskar älskar älskar.
Fast den är bara beställd från Östersund (minns inte vart) för de fanns inte i Västerås.
Men hon som var chef över BikBok skulle ordna till mig & Pao. SNäääällt måste ja säga.
Skor också, svin dyra men åååå kärlek...

& så är de det här med min sömn. Jag kan aldrig sova längre. Vad är de för fel på mig??
Ja behöver min skönhets sömn, VIKTIGT juu. Så har man sovit sex-sju timmar dom seanste två nätterna typ.
Inatt låg jag och garva åt minsta lilla med Pao. hehe. Kåmiskt.

Ne nu ska ja tvätta bort den söt-sura såsen ur håret och sova. ( vi åt på kinan restaurangan idag)
Så Gnattii.

----------
Å måste tillägga, blir RIGA istället på söndag, blev nå fel med vårat transportmedel ;)
Så de blir gratis frukost bufé för misstaget. Lovely!!!
----------
                                 
            Glammiliy va? Älskar, känns skönt att ha hittat nyårs outfit 09 haha.

Kommentarer
Postat av: PAFF

DU FICK JU INTE VISA VAD VI SKULLE HA PÅ OSS PÅ NYÅR BAD BAD BAD=O

2009-12-10 @ 16:50:28
Postat av: saraaaaahia

åå kunde inte låtabli å visa alla hur jäklans SNYGGA vi kommer vara (A)

2009-12-10 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0