Jul-Avslutning

Idag hade vi våran sista jul-avslutning någonsin. ÅH hemst de låter !! Men de är helt sant, vår sista!
Var väl inte sådär jätte märkvärdigt. Var ja & Linn som bara kom dit, av oss. vi fick jul-fika :)
Sen blev de Aulan för lite jul hälsningar från olika pogram/linjer.
Roliga man kan vara, haha! JAg&Linn dog av garv åt en stackars kille som spela trumpet.

Nej sen efter de julandet åkte vi ner på staden och shoppa lite & käka & fika. Vi hann med allt möjligt måste ja säga :D Jag köpte bland annat en ny kula till min percing. En röd (lite julit ju ) MEN jag får inte dit det just nu, så jag sitter här och pillar. Men neeee ja behöver hjälp och de är ingen som kan hjälpa mig. Får ont i tungan HAHA.

                
                     jul-fikilikat i klassrummet. Lussbulls & pepparkakus.
                 
                

Måste säga att jääääklans va kallt de blivit! &Kallare blir det !!
HEJDÅ HA EN KUL KVÄLL, FÖR DE SKA JAG HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0