Juldagen

Juldagen måste ju såklart firas. Jag&mina vänner var inte dem ända som tänkte så direkt.. Smockat med folk. Köer lååååånga.

Började ju iallafall med att vi skulle hem till Erika, men dom åkte av vägen.. & skulle inte komma för sent. Så jag, Pao & Bella drar hem till Bellas bror som bodde två trapphus ifrån. (skönt med tanke på att gå i högsnö med höga klackar inte är de skönaste).
Vi hade trevligt med dem & hundarna :D Sen drog vi vidare till silk. Och ooooooooj vad kul vi hade :D Jag&Pao blev bjudna på för många shottar&drinkar tror jag.. Men men kul ju haha.
Sen drog ja,pao,Bella & Marcus till donken :D Och de var inte korta köer för att få en liten shees börjare. Som tur är jag & Pao världens duktigaste på att tränga oss utan att någon blir sur på oss :)
Sen häntade snälla pappa oss klockan fyra på natten, vi släppte av marcus vid carlforska sen pao på landet. Sen däcka ja i sängen. & idag var de ju bara att gå upp och jobba. KUL !

Imorrse hände också en läskig grej, när vi var på g till jobbet, så hade de inte plogat skultuna vägen, så bilen framför oss sladda av vägen. Men vi hjälpte dom och skjusade dom dit de skulle.

         
        
          Håret lockar ju sig för den jobbiga snöstormen ute haha
        
           slitna HAHHA
          
         
           hemst men aaa en jävlit rolig kväll var de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0