Ligger insjuknad

åååå. typiskt , typiskt & typiskt!!
Jag har feber och fryser sönder mig. Jag borde inte tagit den där sprutan. Ja hade ju bestämt mig för att inte ta den, varför gjorde jag då de i sista sekund. Jaja bättre än att ligga i gris-sjukan sen om man skulle få den, skämmit att få den ju haha.
Inte gör de bättre av att armen känns som helt bortdomnad..

Jag ligger här och kollar på project runway. De sesignar kläder. Riktigt bra & tycker synd om mig själv.
Tror jag ska ha ett OC-maraton för mig själv, och så kanske ja ska äta min lite sena frukost också.

Haha igår var rätt komiskt. Blev inte så mycke pluggande för min del.. Ja tyckte allt var roligt, förutom att plugga ha-haaa!
I slutet av natten låg jag & Becka ute på varsin madrass å klaga över hur väldans ont vi hade.
Jaja så kan de vara. De blir nog bra snart :)

Klockan tre blir de att pappa skjusar in mig till stan, för måste ge in pengar till vårat UF företag. Jobbit??

                       
                                       
                                      Ben & Jerrys´s glass, de b ä s t a , när man är sjuk.

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0