Min fridag

huush märks verkligen att de snart är jul! Var med modern idag på staden för att inhandla lite julklapps. Och jag skojar inte när jag säger att de var fullt fullt & fullt av folk överallt. När vi skulle fika så hade vi bara ren tur att hinna ta ett bord från ett par som precis blitt klara.

------------

Igår var de förfest hos mig gällde. När vi var framme i stan kom jag plötsligt på mig själv med att jag glömt mitt LEGG!! Vi försökte på några sätt att de skulle gå ändå. Men icke.
Pappa fick lov att åka in från tunan med legget. Snällt av fadret.
Så då blev de självklart SILk :) Mycke folk man kännde var det iallafall.


Det var inte illa menat, Förlåt. < 3

--------------
Bilder "the old gang" + J haha

                                                             
                            
             
tusans vad irreterande att man inte kan flytta bilderna till mitten!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kay igen

Jag har fått Lady Gaga - Bad Romance på hjärnan nu för att de spelade ju den hela tiden igår xD <3

2009-12-05 @ 18:41:09
Postat av: LINDA

Jo tänkte nästan det! Försöker fixa om lite i min blogg också men det tar sån satans tid.. :)

2009-12-05 @ 19:39:28
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0