Vi gör de alltid roligt

Åååå vilken rolig kväll, oplanerade kvällar är de bästa!!
Börja ju me att vi fick skjus av Johan till Viksäng, med det var tydligen fel ställe så då fick vi skjus till Vallby. Kallt som attans med till slut så kom Erik och hämta oss till förfesten.
runt elva drog vi till Slisk där de va väldans många man kände. Jag & Pao hade riktigt rolit!!
Kom hem sent och käka massa choklad och sen däcka man i sängen:)

Fan dig Linni, att du glömde legget i väskan!! haha.

Eftersom Pao har mitt minne till kameran, kunde ja inte ta nå foton ju... Men de gick ju rätt så bra ändå :)

                 
                   Omg omg omg, första gången i mitt liv att jag har ett stort ass :D
                  
                        Vi träffa på en Jessica på g till bussresan !
                  
                       VIMMELBILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0