Fredagens do

På med mjukis-dressen av med sminket och bort med håret. jaaa äntligen hemma. Har varit och jobbat. Det gick faktiskt bra. Med tanken på att vi var hemma vid 4 inatt.

Fredags kvällern började med att jag stressa mig hemmåt till Bellsan. Vi fixade oss där och sådant. Vid åtta tog vi bussen mot becks. Där det blev riktigt taggat. vi tänke ha förfest hos Becka.Men det slutade med att festen kom till oss.
Det var jätte roligt.:) Sedan vid halv 2 drog jag, Sandra och Bella vidare och åt på burger corner. ett skorv mål var det tydligen . och fyfan vad gott det var! haha. Sen kom alex och Kim också. Vid halv 3 åkte bella hem. och efter en stund började vi med våran promenad hem mot Sandra. Riktigt kallt var det i mina strumpbyxor huh. Men bra gick det ju. Och om inte alex och kim hjäpt oss visa vägen så hade jag och Sandra varit lost som vanlit liksom. Sen försvann dom och så kom vi hem vid halv 4.
Nu idag så var det bara att gå upp klockan 8. fast vaknade endå innan det för söto-hunden höll på haha. Sen blev det jobba jobba. och nu är jag hemmma :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0