happy

Oj vad jag är glaad och pigg idag :D :D :D
ingen aning om varför. kanske för att jag var lite halv död och rastlös igår. Men idag är jag taggad på allt!
Idag är det planerat att åka skidor på björnön om T inte ska stads-övningsköra. får se :D
Ska aif åka och hyra i vagersta. och så måste ja ner på stan också :)
tänkte boka tåg från Idre till västerås också. de ligger på 286 kr nu så de va inte så dyrt iaf :) Sen prata jag me Sandra imorrse också :) Hon börjar lära sig bra på tt åka snowboard. de verkade ha det ritkit kul iaf :D

Nu så ska jag snart föröska komma upp ur min varma säng och gå och äta frukost. Pappa har ställt till med stor frukost. Typ frallor och 100 olika pålägg. har aldrig varit hungrigare.
aja heeejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0