idag är det måndag

skolan börja vid 10 och sluta klockan 5. Efter skolan drog jag och Sandra ner på stan och käka värdens nyttigaste mat kebabtallrik! gott var det ju iaf haha. Efter det kila vi runt och kolla kläder. sedan blev klockan ganska mycket och vi drog hem till Sandra för å hämta lite kläder, eftersom hon ska sova hos mig inatt :)
Och så hände de typiska. vi stressa till skultuna bussen för å hinna från Sandra. När vi väl kommer så går det 5 minuter. sedan 15 minuter. den kom ju aldrig. och vid det här laget hade mina fötter ingen känsel!
Så jag sa vi går över vägen och värmer oss i ett trapphus innan jag dör! Så då gick vi över vägen. men de var ju såklart portkod. Och precis när vi ska gå tillbaka över vägen, då kommer skultuna bussen. Aaa de är just typiskt.
Så då gick vi till bad huset och köpte godis och invänta min pappa som fick hämta osss. hahaha typiskt mig och sandra.

Och nu har vi mysit framför TV'n med CSI. och godis och naturgodis och ostbågar. Ja de där me godiset höll ja inte längre. hahha typiskt. men jaja de varade ju ett tag iaf.
 hejdårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0