Lonely ju

måndag. och den har spenderats med ... mig själv! har aldrig kännt mig raslösare och mera uttråkad som idag. har inte hittat på något och göra och dissa idén med att åka och gymma.
Imorrn kanske jag ska till björnön och åka lite snowblades eller skidor. vet inte vilket. Men vi får se hur det blir med den idén. Lite förberedelser inför Idre på torsdag liksom. lär ju behövas.
Sen på onsdag blir det nog att fixa och köpa lite grejer inför Idre med mammsen. Ska tigga lite smink också eftersom det är kris med både mascaran och foundationen. krrris. men det ordnar sig nog säkert.

Och så har Paola tydligen åkt iväg på någon slags semester eller något. vet inte va det är. men hon åker utan att säga något :PSå ja vet inte va hon ska hitta på men men..
Nej nu ska jag äta klart min apelsin och försöka hitta på något vettit att göraa.

Ha en bra sportlov, ni som har det. hejddå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0