Måndag - skolan

usch har skola till klockan 5 idag. Vem orkar det egentligen? Aja måste man så måste man. Sitter här nu i datasalen på sista lektionen och klockan är bara halv 4. Ska skriva någon uppgift om kaffe. Det blir nog bra. Om jag börjar plugga lite så att säga. Men de är så tråkigt.
Och imorrse blev det försovning. Det börjar bli en vana med det nu så att min stackars pappa får nästan jämt skjusa in mig till skolan. Idag började jag 10. Men som sagt kunde jag inte somna inatt. Tror jag somna halv 3. Så ja var bara för trött imorrse. Sen tillslut tvingades man upp. Fast då var det försent och min buss gick om 20 minuter. Så jag han bara bestäma vilka kläder jag skulle ha på mig och då gick bussen. De är typist att man är så seg.
Aja jag hann iaf till skolan precis i tid, tack vare pappsen.

Åimorrn ska jag till Romme. Eller ja, jag skulle åkt till Romme. Jag var hemma från skolan just den dagen det var sista dagen att betala in det. Sen när ja skulle betala var det to late. De är typiskt typiskt asså. Aja får väll vara hemma imorrn och plugga istället. Det är välbehövande faktiskt. Ska äntligen påbörja de där dumma omprovet som jag skulle gjort förlänge sedan.
Åimorrn blir det stan med Mammsen. Shooopping. har sett skitans snygga skor från din sko.

Aa nej nu ska jag plugga ikapp frågorna haha Pusss. och nu har läraren gjort kaffe till mig och mina vänner. riktit snällt asso hahaha. fast de är inte så jätte gott men man blir pigg :D



Tänkte att ja kan lägga in en bild på skorna ja stor gillar från H&M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0