praktik&torsdag

Trööött. aa hemma från praktiken och hemma från att blivit utelåst också. fast de varade bara i 30 minuter så de är lungt jämfört med hur det brukar ligga till. är nämligen expert på att inte tänka på att ta med mig mina nycklar haha jaja.
Idag var det praktik igen då. Det var som vanlit roligt. Fast idag var det lite extra stressit. nämligen var det mycket folk idag.
Så jag jobbade över en extra timme och fick 100 kr! niceit :)
Haha de hände en ganska så komisk händelse idag.

P-L: du kan väll passa på att vattna blommorna också?:D
Jag: ja självklart! :D
P-L: ja vattna blommorna sa jag ju..
Jag: men jag gör ju det?! döööh..
P-L: ehm nej de där är plast blommor.. (suckar och går iväg)
Jag: oj..

Haha aa de är en typiskt mig.
Nu snart ska jag iväg ner på stan. Ska hinna förbi banken och fixa mitt efterlängtade Id/lägg kort. Mitt förra blev stulet på nån fest och det var över ett år sedan. Så de är väl dax nu känner jag. Och plus att jag är 18 år om cirka 18 veckor :D:D:D Längtar verkligen! och lägg lär man ju behöva till krooogen. haha :D Sen klockan 5 blir det gymmet ska gå på body pump pass. ja de är som de låter Pumpa! haha.
Ha en bra dag då, puss.

18 veckor - 18 år yäs :)

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: vad bra att du hann köpa de billiga:D men iofs så har jag bättre matrial, hehe

2009-02-05 @ 18:14:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0