snötuna

kollade nys ut genom mitt fönster. Hela lilla skultuna jar förvandlats till ett vitt moln eller något. haha men asså de har verkligne snöat. och jag som längtar till våren.. det är ju typiskt.
Och vet ni vad? jag försov mig idag igen. asså jag måste  sluta med snoz-knappen nu. seriöst. hahaha.
Ska endå snart iväg vid 11 och möta upp Sandra och äta good mat på högskolan. för hennes mamma jobbar där å då blir de gratis :) sen blir det sola. efteråt drar jag till gymmet och möter upp pao. och då blir det träna.
Ikväll kanske det blir party. förfest hos Becka. men jag vet inte om jag känner mig taggad. de har hänt något fel på mig. har nästan ingen lust att festa längre. Gör endå bara bort mig varje gång typ. men det blir nog bättre snart haha.
jobbar ju ihelgen också. så jag vet inte.

Men nu ska jag fixa mig och sedan kila iväg till bussen. ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0