Tisdag då

Det känns som att man inte har skrivit på ett tag nu va. sitter i skolan och sak skriva om affärsidér, inte kul någonstans. men men! Blev ingen skola igår. typsikt dåå. men jag och Sandra orkade inte och vi var så sega och jag var bara trött. Kännde mig död hela dagen igår. haha. Blev lite mycket film kollande och lite för mycket full frys tror jag haha.
Idag efter skolan ska jag gymma, ensam, eftersom Becka jobbar haha. har aldri gymmat själv. men det blir nog bra. ska nog bara springa på rullbandet eller  något sådan.

Och så kanske jag ska med till Idre iaf :D fast de andra åker på söndag. men jag åker på torsdagen. hoppas det blir sårå.
Nej nu måste jag fortsätta plugga.
Pusss
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0