todays do

Idag blev det skola. och jag försov mig igen?! Vad har hänt med mig och mina försovningar. men jag lyckas liksom allti komma i tid endå. Fast idag blev det 10 minuter sent. Jag börja 10 i 10. och jag skulle upp 8. och då ringde klockan men på nå knasit vis så fick jag för mig att ställa om klockan så då ställde jag den på 7.30 istället för 8.30. vilka skills man har på digital klockan allsså. nooot.
Haha aja till skolan kom jag ju och jag var lite seg idag. Jobbade inte så mycket. jag och vänner satt och läste nå dumam tidningar istället. aja.
Efter skolan blev det gymmning. det känndes bra. efteråt åktej ag hem med Pao och Träffa karin :) det var verkligen längesedan man umgicks och de va på tiders det! Hon hade moffa choklad. och jag och Pao gick och köpte naturgodis. duktit. aja de va min enkla dag tyyp. Mobilen har dött också de är ju typiskt. aja.

Nu ska jag göra fixet inför sängen. Sedan lägga mig med min kära lap-top och glo på desperate houswifes.
Och imorrn blir det praktik huu. fast de är ju ganska rolit iaf haha.
Godnattodå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0