bara onsdag

imorrse började ju jag och Sandra klockan 10 så det var ganska skönt faktiskt.  sen hade vi bara två lektioner så vi sluta kvartöver1. på svenskan kolla vi bara på film.softit värre. efter skolan åkte jag raka vägen hem. och nu ska mitt hår färgas och rummet ska städas totalt. sen tror jag att jag ska ut och springa om jag orkar:) duktit duktit.
och imorrn är det praktik. eftersom jag ska börja praktisera i 10 veckor frammåt. fast bara på torsdagar. är lite nervös haha. och har inte enns den prao-plattsen jag vill ha egentligen. men men det blir nog bra.
och så längtar jag till helg också.


jeans-jacka på Gina tricot. snyggig tror det kanske får bli min snart.får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0