Bio & sådant

Igår var det söndag. och jag och Sandra bestämmde ju oss som sagt för att gå på bio. Benjamin button blev det, med brad pitt som huvudrollen (mums haha) handlade om att han blev yngre och yngre typ. men den var faktiskt ganska bra. men inte lika bra som vråan favorit twilight då haha. igentligen skulle vi gå på bio och se den igen. men så blev det inte då.
och vi kännde oss verklien som värsta bio nördarna när vi gick ner för biosalongens trapp med typ en kvadratsmeters stor jävla kartong med popcorn och två mjölk tetror med coca-cola. haha men mumsit vare ju. efter bion bestämde vi oss för att Sandra skulle sova kvar här i skultuna med mig. för ingen är hemma här eftersom pappsen är på kryssning med jobbet.

Och idag är de ju såklart måndag.  jag och sandra kunde inte gå upp från den sköna sängen imorrse. mit mobil-alarm ringde på snozen var tiondeminut och tillslut stängde jag av skiten. så vi tänkte strunta i första lektionen. sen blev det sjukanmälning och så skolkade vi resten av den här dagen. dumt, men för skönt haha.
Hela dagen har bestått av 100 % slapp. har varit skönt tkr jag. Vi såg en jätte bra film som kan rekomenderas. den hette "the guardian" så vi satt och grät typ på slutet. speciellt Sandra haha :) sen gick vi och handla lite dipp och gjorde dipp med morötter.
men nu så har Sandra precis åkt hem.. och nu sitter jag här och väntar på att nått ska hända. fast det gör inte det riktit. haha tråkit.
börjar fundera på hur jag ska få mat imig. eftersom pappa är borta och jag kan knappast laga mat. hm.. aja!


bio: benjamin button och filmen: the guardian har min söndag och måndag bestått till en del av (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0