första praktik dagen

idag så var det min första praktik dag. de var bara att pallra sig upp ur sängen redan klockan 6 på morgonen! för jag började nämligen klockan 7. jätte kul. nooot. men iaf så prakiserade jag ju på ett brukshotell eller något sånt. kanske inte min grej. men aja lite kul var det ju faktiskt. eftersom jag nämligen har den roliaste praktik-chefen eller vad man nu kallar det (haha). han var hur roli som hellst. det blev mycket att plocka bort tallrikar och sånt och dukningar. det gick bra.

när jag slutat, klockan ett, så kände jag mig lite död. jag åkte hem och somna nästan direkt. och sov nog en timma iaf. sen bar det av mot gymmet med Becka och pumpa. fast vi var ovanlit trött idag asso. vi började med att köpa nån slags grej som man fick energi av. efter ett tag kände vi hur pigga v blev och börja verklien as-garva åt allt hahaha. sen helt plötslit blev vi helt döda igen. och det är jag fortfarande.
och jag har inte färgat mitt hår fortfarande.. hinner ju aldrig haha. måste göra det innan vårat party på lördag.
och imorrn blir det att åka min och sandras vanliga buss-tur , sola och sen måste jag verkligen hitta min outfitt jag ska ha på lördag. får se vad det blir.

aja ha're :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0