hahaha!

vad ska man säga om köping visiten. komisk? haha ja det var riktigt jävla komisk. dagen började ju med skola. efter det åkte jag och vännorna och åt pizza. måste tillägga att jag har ätit som en häst den här senaste dygnet ahaha. sen efter det solade jag och sandra och sedan åkte vi mot skultuna för att hämta min fest outfitt och fix sakor. åkte sedan hem till Sandra åt mat igen fixa oss och träffa sedan erica och vi tre tog tåget påväg mot köping tog cirka 25 minuter. och ja kvällen var bara komisk tänkter inte detaljera mera haha.
vid ett tiden på natten så kom en trött Roy och hämta mig,sandra och erica fast erica skjusades till ett annat håll haha :) och jag fick tränga in mig hos sandra och roy mjahaha. fast såklart ska jag och sandra dryga ut oss. stackars roy han ville ha sin skönhetssömn. men nej det fick han inte. jag och sandra fick för oss att gå till sub way och äta  klockan halv 3 på natten. sen hemmåt till roy igen och vi kunde fortfarande inte sova så vi kolla på något konstit pogram som kallade sig drickbart. sen slockna vi alla tre.

idag så vaknade vi upp. åkte och åt bakis kebab. shit va nyttiga vi varit :P haha. sen blev de lite stan och juice sen hemmåt.

tyvärr så blev det inga kort. lika bra det kan jag säga haha.


jo enda bilden innan utgång hehe. hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0