hejhej

Har varit dukti idag. diskat nämligen. har nästan aldrig behövt göra det hemma. har aldrig gjort det hemma haha. Men nu när jag och Paola bor i egen lägenhet blir det mycket disk. och mycket att ta rätt på. Det är mycket att städa som man inte märker hemma. eftersom där plockar föräldrar jämt upp allt efter än. Men visst känns det mycket bekvämare att bo borta ett tag. Och idag fixade jag och Paola internet. Drog hit min lap-top. det blev bra.
Var förästen in ,jag ,sandra och Bella och kolla resan till egypten. vi blev riktit sugna, men det får nog vara bestämde vi oss tillslut för. synd. men jag kan nog inte missa skolan.

Nu ska vi gå och lägga ossiafaller. Godnatttttttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0