helgen är över

nu är helgen över.igen. och inte har det varit det bästa heller. sjuk och sådantdå. men igår var jag med mina vänninor å moffa tackos och sedan jäättee bra love - film. sen blev klockan myche. och ja kilade hemmåt och sov. för idag blev det jobb med huvudverken på topp haha. nåja nu mår jag faktist relativt bra iaf. har faktiskt varit hemma hos min mammsi och ätit mat och så. sen har jag pluggat lite, så gott jag kunnde. huu hatar det verkligen. men måste man verklien så måste man ju.

Å Imorrn är det en hel ny vecka iskolan. känner jag mig taggad? inte ett dugg.. så himmlans tråkigt känns det just nu.  Och imorrn ska jag beställa klipptid hos min favorit frisör på klippstudion- väl behövande, vä behövande säger jag bara haha. mina toppar har verklien blivitt stripiga på senaste tiden. sen blir det nog färgning också. skymtar utväxten. inte bra. gymma ska jag också göra I hope.

Ha det så bra då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0